• +6016-494 5161

  • info@spberkatagro.com
  • +6016-494 5161

  • info@spberkatagro.com

Perhatian kepada Kedai Dedak, Ladang2, Pet Shop dan Penternak

Perhatian kepada Kedai Dedak, Ladang2, Pet Shop dan Penternak

  4 more

Pening kepala mencari #supplier yang boleh membekalkan makanan #haiwan ternakan dan peliharaan untuk jangka masa panjang

Dah dah jangan pening kapala. Sertai♂ ejen SP Berkat sekarang dan masalah anda pun hilang

SP Berkat Agro Sdn Bhd adalah merupakan #kilang makanan haiwan yang telah beroperasi lebih dari 6 tahun. Sehingga hari ini, kami telah mempunyai lebih daripada 200 ejen di seluruh Malaysia

Terdapat #pelbagai jenis makanan haiwan yang anda boleh dapati dari kami seperti makanan #lembu, makanan #kambing, makanan #ayam, makanan #ikan, makanan #arnab dan pelbagai lagi.

.

Member2 yang buka kedai dedak / pet shop mesti pernah alami masalah2 #perangharga kan? Nanti kedai sebelah turun harga atau satu kawasan tu ramai gila yang jual barang sama. ♂Walaupun barang jalan, tapi #untung takdak. Kadang, modal pun tak balik Hmm.

Selain itu, kadang2 walaupun dedak yang sama, tetapi #kualiti setiap kali dedak mai #taksama. Kejap elok, kejap tak elok. Nak jual pun pening, pakai pun takut. Kalau berniaga macam ini mana boleh tahan #lama, nak jual pun macam tak yakin je. Kang customer lari pulak cari kedai lain kalau kualiti dedak tak maintain kan

.

Mai nak habaq, SP Berkat ni tak sama dengan kilang #dedak lain. Kalau anda join jadi ejen

sekarang, semua masalah dan kerisauan anda tu zasss, selesai

.

#

Kami sentiasa #mementingkan #kualiti dedak yang dihasilkan kerana kami percaya keyakinan tidak dapat dibeli begitu sahaja. Kualiti dedak yang terjaga akan membuatkan pelanggan/penternak #percaya dan tidak perlu mencari kedai lain lagi.

.

Kami menetapkan polisi untuk #menjaga ejen2 kami iaitu, di satu kawasan kami

hanya akan melantik 1 ejen sahaja. Oleh itu, anda jangan risau, kes #perangharga tidak akan berlaku dan hasil sales kawasan tersebut pun akan handle oleh anda sahaja.

.

SP berkat bukan♂ pemborong atau ejen dedak, kami adalah #kilang yang #menghasilkan dedak. Produk yang anda dapat adalah #terus daripada kilang kami, dan atas sebab itu kami yakin dan #menjamin #kualiti produk kami.

.

Anda tidak perlu ♂ mencari banyak kedai untuk lengkapkan jualan anda. SP Berkat

mempunyai produk yang cukup #lengkap. Di satu tempat anda boleh dapat #semua

jenis dedak tanpa perlu pergi beberapa tempat lain lagi. Jimat masa dan tenaga dan juga modal.

.

Untuk pengangkutan, anda juga tidak perlu risau juga. Pihak kami akan aturkan #penghantaran ke tempat anda untuk pembelian secara #borong. * & .

.

Tuan-tuan dan puan-puan, Ini adalah peluang anda untuk sama-sama #kembangkan perniagaan kita. Kami #bantu anda bekalkan dedak terus dari kilang kami serta jadi sebagai ejen kami, dan anda boleh jual terus kepada pelanggan setia anda.

.

Kepada penternak, #jangan risau tentang kualiti, Sp Berkat yakin janji sama anda, barang yg anda dapat daripada kami tetap #elok.

.

Tunggu apa lagi, tak kisahlah anda pemilik kedai dedak ke, kandang ke, penternak ke, atau masih nak cuba berniaga / pakai sendiri, mari sertai kami sebagai ejen Sp Berkat sekarang

Berminat? Sila Whatsapp kami ya: 0105499263

wa.link/yv8rf5

01 Apr 2022